Als u bij een fysiotherapeut onder behandeling bent of bent geweest, heeft u gemerkt dat deze al het mogelijke doet u de hulp te bieden die u nodig heeft. Goed onderling contact is daarbij heel belangrijk. Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over de behandeling die zij krijgen. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Bent u ontevreden over bepaalde zaken of heeft u een klacht? Lees dan verder.

Maak uw probleem bespreekbaar

Bespreek uw probleem eerst met uw behandelend fysiotherapeut. Misschien komt u er samen al uit als u kenbaar maakt waarover u ontevreden bent, of wat u bij een volgende behandeling anders wilt.  U kunt dan samen zoeken naar een bevredigende oplossing.

Mocht u dit niet met de desbetreffende fysiotherapeut willen of kunnen bespreken, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar info@topzorggroep.nl. Omdat Rayer HealthCare onderdeel is van TopzorgGroep, wordt uw klacht door TopzorgGroep in behandeling genomen. Vergeet daarbij niet te vermelden om welke locatie het gaat.

Zijn uw klachten niet naar tevredenheid afgehandeld?

Zijn uw klachten, ondanks bovenstaande, niet naar behoren afgehandeld?
Misschien heeft u een ernstige klacht en wilt u daarover een uitspraak van de Klachtencommissie waaronder de paramedicus valt. Of u komt in het gesprek met uw hulpverlener niet tot overeenstemming, dan kunt u uw klacht formeel indienen bij de klachtencommissie van het KNGF.

U vindt op deze sites uitleg over de klachtenregelingen en formulieren voor het indienen van een klacht of een geschil.
https://www.defysiotherapeut.com/over-fysiotherapie/klachtenregeling/

Meer informatie:  tel: 033 – 467 29 00 | e-mail: klachtenregeling@kngf.nl